Центр ДП та ВПВ запрошує молодь до занять у гуртках військово-патріотичного напрямку
Пятница, 29.03.2024, 16:47

Центр допризовної підготовки та військово-патріотичного виховання. ДЮВПК"Сатурн"

Категории раздела
Військово - патріотична гра "Сокіл" ("Джура") [8]
Матеріали для підготовки команд та активу
Школа безпеки [1]
Матеріали про діяльність ВГДР "Школа безпеки"
Туризм [15]
Різне [1]

УВАГА! Матеріали викладено лише для ознайомлення

Главная » Статьи » Військово - патріотична гра "Сокіл" ("Джура")

Критерії оцінювання та регламент районного етапу гри "Джура 2017"

Критерії оцінювання та порядок виконання вправ.

І. ВПОРЯД

Рій виконує прийоми в такій послідовності:

  • шикування в однолаву (макс.4 б.) ;
  • розмикання і змикання рою(макс.4 б.) ;
  • перешикування рою з однолави в дволаву та навпаки(макс.4 б.);
  • повороти на місці (праворуч, ліворуч, обернись) (макс.4 б.);
  • крок на місці(макс.4 б.);
  • перешикування в колону по двоє(макс.4 б.);
  • проходження урочистим ходом з виконанням військового вітання під час руху(макс.4 б.);
  • проходження з виконанням ладової пісні (макс.4 б.). (по завершенні творчого завдання, якщо таке виконується).

Зовнішний вигляд, однострій, атрібути рою (макс.10 б.) Дії ройового (макс 8 б.)

Максимальна оцінка за обов'язкове завдання 50 балів.

В творчому завданні оцінюється оригінальність ідеї, яка втілюється та якість виконання. Максимальна оцінка 12 балів.

ІІ. Добре діло

Критерії оцінювання конкурсу:

  • ідейні принципи проведення, суспільна значимість, актуальність (10 балів);
  • місце заходу в навчально-виховному процесі (10 балів);
  • різноманітність форм проведення заходів (10 балів);
  • пропаганда роботи, висвітлення у ЗМІ (10 балів);
  • наявність фото та інших додатків, їх якість (10 балів);
  • присутність на фото членів рою (10 балів);
  • володіння матеріалом (5 балів);
  • відповідність вимогам оформлення звіту (10 балів);
  • культура мовлення (5 балів);
  • оригінальність захисту (5 балів).
  • стиль і грамотність, якість оформлення (5 балів).
  • участь у попередньому обговоренні пропозицій щодо умов проведення районного етапу, програми західу (10 балів).

Максимальна кількість балів – 100.

ІІІ. Крос-похід «ТРОПА РОЗВІДНИКА»

Орієнтовна дистанція 7 км. Перелік командного спорядження: Наплічник, 8 мотузок довжиною 2-4 м. Ǿ 4-6 мм.,компас, ліхтарик, зошит, ручка,лінійка, підкладка з ДВП розміром 20х30 см., аптечка, казанок,2 л. води, набір харчів для приготування обіду,ніж, сірники, моб.телефон ( +1 резервний). Особисте спорядження: 1л. води, ложка, миска, горнятко, т. папір.
Орієнтовний час проходження дистанції 7 годин (в т.ч 1 година обіду). Штрафні бали відсутні. Якщо команда припускається помилки, вона не продовжує проходження етапу доки не виправить цю помилку.
За
3 хв. до старту команда отримує карту на який позначено 10 контрольних пунктів (КП) і порядок їх проходження. Також команда отримує маршрутний лист де зазначено до якого часу команда повинна прибути на етап та час проходження етапу. Перелік етапів, які повинна подолати команда на КП (в кожної команди своя послідовність):
1) Переправа потерпілого через яр
Учасники споруджують ноші використовуючи жердини і мотузки, після цього вкладають потерпілого (манекен) на ноші, фіксують його мотузками на рівні грудей, на поясі і нижче колін.
Підвішують до натягнутої мотузки і переправляють на протилежний бік яру. Самі учасники переправляються довільним способом.

Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
2) Підйом, траверс, переправа, спуск по схилу
На даному етапі кожен учасник повинен улаштувати собі індивідуальну страхувальну систему з наявної мотузки (якщо команда не має відповідного спорядження воно буде надане на етапі). Використовуючи схоплюючий вузол кожен учасник повинен піднятися по схилу, далі долати перешкоди з виконанням правил самостраховки. Рух на етапі без налагодження самостраховки заборонено Спуск без рукавиць - зняття команди з етапу. Тактику дій обирає ройовий.
3) Долання лабіринту .Стрільба по біатлонним установкам
На старті етапу рій долає ділянку затемненого лабіринту. На виході з нього всі учасники виконують по 5 пострілів по біатлонним установкам. Завдання полягає в тому щоб збити найбільшу кількість «фланків» за найменший час. Стрільба проводиться з пневматичних гвинтівок з положення стоячи. Відстань до мішені 7 м.

4) Встановлення намету
, ватра

Рій на етапі на швидкість встановлює намет та розпаливши ватру доводить до кипіння горнятко з 0,5 л води. Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
5) Водний етап
Команда переправляється вздовж берега за допомогою веслувального човна з однієї бухти до іншої. Орієнтовна дистанція
30 м. Місткість човна 2 чол. 2 учасники переправляються, після чого один з них виходить на берег, а інший пливе назад і бере на борт ще одного учасника. Таким чином за один заплив переправляється 1 учасник. Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
6) «Сапер»
На перекопаній ділянці розміром 3*3 м учасники по черзі за допомогою щуп
ів (4 шт.) повинні відшукати 8 «мін». «Міни» розташовані на глибині 5-10 см.

Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
7) Переправа по жердинам
Етап має 8
опор.Ставлячи жердину на дві перші купини учасник переправляються до другої купини. Вставши на неї учасник кладе жердину на другу й третю купини і переправляється до третьої купини і т.д. Одночасно на опорі може бути 2 учасника. Всього команда має 4 жердини.Час зупиняється тоді, коли всі учасники і всі жердини знаходяться за фінішною лінією. Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
8) В’язання вузлів, «павутинка»
Кожний учасник тягне картку з назвою вузла і після команди повинен зав’язати даний вузол. Команда в'яже вузли з даного переліку: «простий провідник», «провідник вісімка». «подвійний провідник», «прямий», «зустрічний», «ткацький», «грейпвайн», «стремено», «схоплюючий » ,«булінь». Макс. час 3 хв.
Враховується кількість вірно зав’язаних вузлів і загальний час.
Команда, що має більшу кількість зав’язаних вузлів має перевагу над командою з меншою кількістю зав’язаних вузлів незалежно від часу. Далі учасники повинні пролізти через комірки «павутини». З мотузок зв’язано 9 квадратів 70*70 см. Кожен учасник має використовувати різні квадрати. Спиратися на мотузку і лізти по ній заборонено. Учасники що знаходяться по одну сторону від «павутини» можуть допомагати один одному. Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
9) Рух по–пластунські, метання «гранати»

Рій долає коридор з обмеженою висотою ( 40 см.) довжиною 10 м. Подолавши перешкоду кожен учасник у положенні «з коліна» метає «гранату» у коло Ǿ 1 м. на відстань 20 м. Торкання обмеження по висоті 1 шт. бал (за кожне), непопадання у ціль 1 шт. бал (за кожне). Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
10) Обід
Даний етап буде включено в середині змагань, щоб учасники мали нагоду перепочити і пообідати. На даному етапі команда має приготувати собі гаряче харчування за власним вибором. Харчі і воду для приготування їжі команда повинна мати із собою. «Мівіна» та інші продукти швидкого приготування заборонені.

Оцінюються якість та зручність розташування, уміння у приготуванні обіду, організованість, дії ройового, порядок після залишення місця привалу.

Максимальна кількість балів 100. За запізнення на шикування на етап штрафні бали.

1 штр. бал = 30 с. Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.

 

ІV. ВІДУН

Рій дає письмову відповідь на 20 питань відповідної тематики. Час 30 хв. Користування гаджетами, підказками, сторонніми матеріалами – зняття.

Максимальна кількість балів – 100.

V. ВАТРА «У КОЛІ ДРУЗІВ» представлення творчо–мистецького звіту рою.

Кожен рій у повному складі (8 осіб) представляє театралізоване дійство (до 10 хвилин), яке за змістом відповідає темам народознавства, українського козацтва, сучасної історії, презентує власні досягнення з життя, суспільно-корисної роботи і громадської діяльності рою.

До самодіяльної композиції включаються різні жанри: художнє слово, українська народна пісня, танок (можливо з елементами бойових мистецтв), гумор та жарти. Використовується музичний супровід (народні музичні інструменти та електронні музичні записи).

Рій до початку виступу подає у СК програмку (сторінка А-5), де вказується:

назва рою; назва композиції; тема; мета; короткий зміст.
Критерії оцінювання (від 1 до 10 балів):

відповідність назві композиції, темі; досягнення мети; художньо-естетичний рівень; артистичність та майстерність виконання; інформаційна насиченість змісту програми; музичний супровід (живе виконання, використання фонограм («мінусовок»); використання у дійстві власних ройових атрибутів; оригінальність (місцеві особливості); загальне враження; реалізація сценарного задуму. Максимальна кількість балів – 100.

VI. РЯТІВНИК

Рій виконує теоретичну частину завдання ( 3 хв. підготовка) Відповідь дає ройовий, або призначений ним учасник. Далі 4 учасника виконують І практичне завдання, 4 учасника ІІ ПЗ ( проведення реанімаційних дій на манекені). Час 5 хв.

Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
Максимальна кількість балів – 100 ( 30 теор. 30 І ПЗ. 20+20 ІІ ПЗ).

VII. ФІЗИЧНИЙ ВИШКІЛ.

Рій виконує завдання з Умов проведення. Результати учасників сумуються. Місця за кращою сумою визначається у кожному виді. Перемагає рій, що набирає найменшу суму місць. Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.

VIII СТРІЛЬБА Виконується з пневматичної гвинтівки з відкритим прицілом, положення сидячи з опрою ліктів на стіл, відстань 10 м., мішень «П», 3 пробних 5 залікових.Рій-переможець визначається за сумою залікових результатів всіх учасників. Тактику дій обирає ройовий, не порушуючи Умов.
IX. ТАБОРУВАННЯ

Оцінюється обов’язкові атрибути (хоругва, емблема, назва), біля яких повинно бути організоване чергування; також оцінюється побут, чистота, доцільність розміщення, дотримання санітарно–гігієнічних норм, стан спорядження, особистих речей, посуду тощо. Огляди біваку проводяться систематично протягом усіх днів перебування та по залишенні місця таборування. Час огляду таборів – відповідно до програми за поточним графіком СК, який попередньо не оприлюднюється. Роям можуть виставлятись штрафні бали за напрямами оцінювання або за рішенням таборової старшини ( не більше 5 за одне порушення)

Максимальна кількість балів – 100

Категория: Військово - патріотична гра "Сокіл" ("Джура") | Добавил: Saturn (30.04.2017)
Просмотров: 1076 | Теги: оцінювання, Джура, гра, критерії | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
  • Етапи районного змагання "Сокіл"( "Джура") (59)
  • Спальники і гідрокостюми (3)